اهدای بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب به دو حوزه علمیه  بجنورد
کد خبر: 4099258
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

اهدای بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب به دو حوزه علمیه  بجنورد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از اهدای یک هزار و 650 جلد کتاب به کتابخانه دو مدرسه علمیه در شهرستان بجنورد خبر داد.

اهدای بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب به دو حوزه علمیه  بجنوردبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد استان، حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، با اشاره به اهدای بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب به دو حوزه علمیه  بجنورد، اظهار کرد: یک هزار و 650 جلد کتاب در رده کتاب‌های عمومی، فقهی، حوزوی و جمعیت به کتابخانه حوزه علمیه امام خامنه‌ای(ره)  و حوزه علمیه امام صادق (ع) اهدا شد.

وی ارزش تقریبی کتب اهداء شده را مبلغ 115 میلیون و 500 هزار تومان  اعلام و اضافه کرد: در تلاشیم گفتمان و منظومه فکری رهبری، را نشر دهیم  و در تربیت نیروی مسجدی، مروج مبناهای ولایی برای اهالی مسجد و افراد تأثیرگذار باشیم.

حجت الاسلام پاکدامن، همچنین برنامه ریزی برای برگزاری نشست‌های کتابخوانی طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن که مجموعه از جلسات آموزشی رهبر معظم انقلاب و تفسیر آیات قرآن کریم است، خبر داد.

وی افزود: اجرای طرح پالایش کتاب در این استان سراسری و  با هدف بروزرسانی کتب کتابخانه کانون‌های مساجد استان، انجام می‌شود و طی آن کتاب‌های فرسوده و بلااستفاده از کتابخانه‌های مساجد جمع آوری و با کتب جدید و مورد نیاز هر کانون جایگزین خواهد شد.

 

 

انتهای پیام
captcha